Het Hotel & Aparthotel Alize Moeskroen stelt u 24u op 24 meerdere snacks voor. Maak uw keuze tussen verschillende voor-, hoofd- en nagrechten (ook vegetarisch).
Daarnaast is het hotel op wandelsafstand van een 25-tal restaurants !
Alle kamers beschikken over airco, een echt comfortabel bed, een zithoek met smart TV, een snelle Wi-Fi en een badkamer met apart toilet.
De klanten kunnen van een ruim aanbod op ons ontbijtbuffet genieten, alsook van een fitnesszaal, een sauna, een private parking met laadpunten voor elektische wagens alsook 2 parkeerplaatsen voor autocars juist voor het hotel.
Reserveer uw kamer aan de beste prijs op deze website.
Het Hotel & Aparthotel Alize Moeskroen stelt u 24u op 24 meerdere snacks voor. Maak uw keuze tussen verschillende voor-, hoofd- en nagrechten (ook vegetarisch).
Daarnaast is het hotel op wandelsafstand van een 25-tal restaurants !
Het Hotel & Aparthotel Alize Moeskroen stelt u 24u op 24 meerdere snacks voor. Maak uw keuze tussen verschillende voor-, hoofd- en nagrechten (ook vegetarisch).
Daarnaast is het hotel op wandelsafstand van een 25-tal restaurants !
Het Hotel & Aparthotel Alize Moeskroen stelt u 24u op 24 meerdere snacks voor. Maak uw keuze tussen verschillende voor-, hoofd- en nagrechten (ook vegetarisch).
Daarnaast is het hotel op wandelsafstand van een 25-tal restaurants !
We care for your health !
Our Covid-19 commitment Your safety and health as well as that of our staff is the top priority of WeCareHotels. Faced with the recent evolution of the COVID-19 pandemic, we are rigorously following the latest advice and recommendations from government authorities. WeCareHotels provides the means necessary to limit the spread of the virus Covid-19 . The main measures and safety instructions are :
1. Appointment of a COVID-19 referent
2. Plexiglass walls on reception
3. Social distancing by markings and indication on the ground
4. Disinfection of the workplace and hands after each customer visit
5. Protective masks and gloves for our staff
6. Distributors of hydroalcoholic gels at key locations
7. Specific cleaning protocols for bedrooms and common areas
8. Special procedures for the delivery of goods
9. Contactless payment (prepayment, transfer, bank cards, etc.) is preferred
10. Installation of a key box at reception to deposit key cards at departure.
We care for your health !
We care for your health !
Our Covid-19 commitment Your safety and health as well as that of our staff is the top priority of WeCareHotels. Faced with the recent evolution of the COVID-19 pandemic, we are rigorously following the latest advice and recommendations from government authorities. WeCareHotels provides the means necessary to limit the spread of the virus Covid-19 . The main measures and safety instructions are :
1. Appointment of a COVID-19 referent
2. Plexiglass walls on reception
3. Social distancing by markings and indication on the ground
4. Disinfection of the workplace and hands after each customer visit
5. Protective masks and gloves for our staff
6. Distributors of hydroalcoholic gels at key locations
7. Specific cleaning protocols for bedrooms and common areas
8. Special procedures for the delivery of goods
9. Contactless payment (prepayment, transfer, bank cards, etc.) is preferred
10. Installation of a key box at reception to deposit key cards at departure.
We care for your health !